keNangan bErsAma fRieNd kUe..

keNangan bErsAma fRieNd kUe..
pRactikAl di hOspiTal kiNabAtaNgAn..

Tuesday 19 June 2012

kiSah 2010 mEruBah SegAlaNya..

nie adalah kisah silam saya..nie amat pahit bagi saya..saya ditinggalkan oleh yang tercinta dan tersayang iaitu first my boyfriend..amat sakit dan sedih laa...
tapi mo wt cam naa mungkin nie la takdir saya dan mungkin jugak bukan jodoh saya..

dya adalah orang pertama saya kenali..dya amat baik hati,amik penyayang,dya amat prihatin,dan sume laa dya adaa..namun bagaimana pun dya tetap  da keburukkan pada diri saya..mo tau pa dya,dya tinggalkan saya tanpa tiada pergaduhan yang berlaku,tiada persefahaman yang berlaku..rupanya dya selingkuh di belakang saya..dya kawan ngan kawan karib saya dari kecik lagi...dan dorang kena tangkap basah nie,2 sap dorang di kasi kahwin..

kawan saya nie adalah tau sapa saya,tau perangai saya macam mana..tapi dya tikam saya dari belakang..dalam diam - diam dya jugak da hubungan bersama boyfriend saya..sungguh saya terkejut apabila tau nie ceta sume..masa keadaan itu berlaku,saya tidak tau mo wt pa..otak saya jadi kosong ndak tau mo wt pa...yang saya tau nangis,nangis,nangis...itu la keja harian saya selama 3 bulan..

selepas ceta itu uda di tau le saya..dya uda wat pengakuan pada saya melalui tefon,,saya rasa amat bodoh sap mengenali dya....mpai'y ati kan...1 minggu kemudian, saya tefon dya sruh datang k.k untuk kali terakhir jumpa dya..bila dya datang jumpa saya  di u.a,saya berdepan dengan airmata yang x dapat saya tahan amat geram,sakit ati,macam - macam laa yang saya rasa..kami berdepan dan saya pun rasa tidak mahu ditinggalkan tapi apakan daya mereka tidak boleh lau tidak kahwin..

yang paling tidak dapat saya lupakan,saya melutut tunduk di kaki dya,,dya undur dan masuk keta dya nangis dalam keta terus dya jalan...saya pun tengok dya saya nangis berabis duduk di tangga dpn umah..saya tidak boleh terima dya begitu..sap dya amat baik pada saya,memng kami jarang sangat b'gaduh..kmi s'lalu bawa bwa b'bincang bila kmi da rasa yang tidak puas ati..

banyak kenangan kami bersama,susah senang saya tetap ada ma dya..tapi akhirnya penderitaan jugak yang saya dapat..uda nasib badan saya dapat gni...mungkin takdir saya la nie.mpai di sini jak laa saya ceta..rasa sedih bila di ingat..byee....

No comments:

Post a Comment